بیش از ۴۰ سال است که از آغاز فعالیت مرکز چاپ عکس و فروشگاه دوربین پارت می گذرد که ابتدای مسیر را با تعمیر دوربین و آتلیه عکاسی آغاز کردیم و کمی بعد با افتتاح نخسین لابراتوار عکاسی در خراسان جنوبی بر دامنه فعالیتمان افزودیم.

مفتخریم که در این واحد تولیدی ،هنری و فروشگاهی با بهره گیری از کادری مجرب و با تجربه میتوانیم پاسخگوی شما مشتریان و همکاران عزیز در همه زمینه های مرتبط با فناوری دیجیتال عکس از خرید دوربین گرفته تا چاپ عکس باشیم.

یکی از زمینه های فعالیت مرکز خدمات عکس پارت فروش دوربین و تجهیزات حرفه ای عکاسی و نورپردازی است که با بهره گیری از دانش روز دنیا آماده مشاوره رایگان و تست سنسور و… به شما عزیزان هستیم.

از دیگر فعالیت های این مجموعه فروش شاسی وقاب عکس به صورت عمده و جزئی به همکاران عزیز می باشد که در این راستا اقدام به افتتاح گارگاه قابسازی نموده ایم که بتوانیم بیش از پیش در ارائه قاب و شاسی با کیفیت و قیمت عالی توانا باشیم.

لابراتوار چاب عکس این مجموعه با کیفیت ترین دستگاهای بیوشیمی سطح کشور را در اختیار دارد که به لطف این دستگاهها ، استفاده از مرغوب ترین مواد مصرفی و همچنین سیستم مدیرت رنگ یکپارچه آماده ثبت خاطرات شما با کیفیتی بی نظیر همراه با ماندگاری بسیار عالی هستیم.

مرکز چاپ عکس پارت آمادگی خود را جهت دریافت کلیه امورچاپ عکس، چاپ عکس روی شاسی، چاپ آلبوم ژورنال، صحافی آلبوم، از عکاسان و هنرمندان اعلام می دارد.